خرید و فروش و ارائه انواع یو پی اس apc

خرید و فروش انواع یو پی اس با برندهای معتبر apc , zener , Eximpower و ...

خرید و فروش و ارائه انواع یو پی اس apc

خرید و فروش انواع یو پی اس با برندهای معتبر apc , zener , Eximpower و ...

نکاتی که در مورد تجارت با چین باید بدانید

ابتدا باید کالاهای وارداتی را انتخاب کنیم زیرا یک تجارت به محصولاتی که می فروشد بستگی دارد ، بنابراین قبل از واردات ، باید تحقیق کافی انجام دهیم و کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کنیم.

هنگامی که محصول خود را با دقت انتخاب کردید ، باید از یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد خرید کنید.

واردات از چین یا باید از خود شرکت یا تولید کننده چینی خریداری شود یا به عنوان شخص ثالث برای یافتن یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد در آن کشور برای خرید.

پس از این دو مورد ، باید با فروشندگانی که پس از تحقیق در مورد قرارداد خود انتخاب کرده اید ، مذاکره کنید. به عنوان مثال ، حتما با فروشنده خود صحبت کنید و در مورد شرایط حمل و نقل ، قیمت کالا ، پرداخت و پیش پرداخت و زمان انتقال کالا توافق کنید.

توجه داشته باشید که فروشندگان چینی ممکن است به شما بگویند قیمت محصول بیش از این است ، بنابراین سعی کنید تا جایی که می توانید چانه بزنید و قیمت را پایین بیاورید.

قبل از خرید ، نمونه ای از کالارا را از فروشنده بگیرید و از نظر استاندارد کامل آن را بررسی کنید.

برای وارد کردن باید مجوز حمل و نقل و مدارکی داشته باشید ، بنابراین داشتن کارت ویزیت به نام خود بسیار مهم است.

برای واردات از چین باید در زبان چینی و قوانین و مقررات تجارت مسلط باشید ... تا از بروز مشکلی جلوگیری کنید.

با نگاهی به داده های کالاهای وارداتی از چین ، می فهمیم که بخش قابل توجهی از آنها شامل قطعات و تجهیزات صنعتی است که توسط کارخانه ها و صنایع بزرگ استفاده می شود.

به کارخانه ای که می خواهید از آنجا خریداری کنید بروید ، ببینید این کارخانه در خارج از کشور است یا نه و درباره آن و لوازم جانبی آن تحقیقات زیادی انجام دهید.

حتماً از قبل برنامه ریزی کنید تا احتمال تأخیر و هزینه های زیاد وجود داشته باشد زیرا بعضی اوقات ممکن است این موارد اتفاق بیفتد ، بنابراین اگر این امکان را در برنامه ریزی خود وارد نکنید ، هنگام وقوع با مشکل روبرو خواهید شد.

حتما مقررات واردات را بررسی کنید و با ارگان های دولتی در این زمینه آشنا شوید.

کیفیت محصول را با کمک یک شرکت بازرسی که سوابق کلیه معاملات از جمله اسناد حمل و ترخیص و ترخیص کالا را ثبت می کند ، بررسی کنید.

همچنین محموله را از نظر خرابی یا نقص تولید بررسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.